om VÅRDIKT

Glad vår på er alla. Jag erkänner direkt att jag ite är en stor bloggare. Hörde på radion om blogandet. Egentligen är min blogg ganska meningslös. För en blogg skall handla om saker som är viktiga för läsaren. Bloggläsaren vill läsa om kläder, mat och kändisar,,,
Jag är en kändis, jag äter mat och har kläder på mig men det hjälper inte.
Det är innehållet på bloggen som skall innehålla detta material. Då ligger jag i lä,,, Jag skriver egentligen bara en massa skit som inte berör någon.
Men min dikt denna gång handlar om våren. Man måste skriva om vår i april och det har jag gjort. Så detta blev min tolkning! Läs och njut.
Dags att gå ut i solen och bli bränd,,, igen,,,  ; )
Sköt om er alla
e-poeten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0