om vår KUNGAFAMILJ

Hej igen?
Det är inte många läsare här,,,  ; )
Kungafamiljen, eller grannen,,,  ibland undrar jag?
Jag bryr mig hellre om grannen!
Fast detta är inte politiskt korrekt , jag vet!!! men det skiter jag i!
Kungen har det säkert bra.  Han kan gotta sig åt västvärlds problemen! Typ  att man inte kan flyga för att hälsa på sina vänner,,, eller "shit, man kan bara ta ut hundringar från automaten,,, eller, "Silvia, fjärren fungerar inte,,"   Ibland kanske det är skönt att vara mänsklig, om du och jag eller,,,
Jag skrev på  www.poeter.se/e-poeten   ett poem idag om hur det är att vara stor,, jag kallade detta för "IKON"
Sköt om  er  alla,,, Jag skall sköta om mig själv en stund. Behöver detta nu,,,
KRAM
e-poeten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0