om PEDOFILEN SA

Hej igen.
En dikt som kanske retar någon,,, fast det inte är meningen.
Jag tycker det är intressant med hur vi uttrycker oss. Många gånger pratar vi samma språk, men menar så olika. Ibland tror jag det tar död på en utveckling som skall leda oss framåt.
Jag kan bara gå till min egen erfarenhet.
e-poeten har existerat i snart 1 år. Skulle alla som lovar att läsa det jag skriver, då hade fler läsare läst mig,,, men alla säger samma sak, fakta säger oftast något annat, och vi accepter tillvaron. Vi kanske har ett behov att bara prata, skryta, imponera på varandra, men när det kommer till kritan,,,,  vem står upp då.
Nu har jag gnällt!!!
Sköt om er
e-poeten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0